Post by parrisakarals on Feb 7, 2022 13:12:00 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Touchgrind Skate 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Touchgrind Skate 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk obegränsat guld ▞▞▞
▞▞▞ Touchgrind Skate 2 2022 version ▞▞▞
TouchGrind Skate 2. En annan realistisk emulator, den här gången skateboard. Spelet erbjuder realistisk grafik och fysik i samband med multitouch-kontroll.
Fantastisk game time killer men när du får slut på utmaningar och saker att göra måste du betala och det gör du uppenbarligen inte så det blir tråkigt efteråt oof gör fler gratis kartor plz!!!
Bra att det är det spel du är bäst
Touchgrind Skate 2 Sporto ihge
Ett skit spel bara..
Kontrollerna var hemska och POV gjorde det omöjligt att faktiskt spela. Det borde ha varit en kamera uppifrån och ner så att du faktiskt kan placera fingrarna på brädet, men om det måste vara som det är för närvarande borde kontrollerna vara mer lyhörda. Att vända var en mardröm och gud förbjude att du vill landa på en räls. Slösa inte bort din tid, kontrollerna bör vara stabila i ett spel som detta och i sitt nuvarande tillstånd är det långt ifrån perfekt.
Suger för man kan inte svänga fixa det! 🖕
Det är lite svårt att styra skridskobordet och det är också okej att det faktiskt är bra för ett gratisspel, men jag tycker att kontrollerna borde vara lite bättre. Det är trots allt bra.
Jag gillade inte de här spelet för 5 öre
För bh spel!!!!!
Jag gillar spelet mycket. Det enda problemet är att när jag avslutar appen låter jag mig inte komma in igen då jag måste fortsätta att installera om spelet och det blir irriterande. Snälla fixa det här spelet jag gillar det och det är väldigt roligt
det här spelet är väldigt bra för åldrarna 9-14 enligt mig. det här spelet är underhållande för mig med de trick jag kan göra och kartlayouterna är ganska bra 10/10
Touchgrind Skate 2 Sports fwr
Jätte kul men det blir lite tråkigt ärter ett tag😃
Det här spelet är roligt men när du väl vill klara utmaningarna är några av dem det MEST omöjliga någonsin
BH app män Mundesley baryton betre
Bästa spelet 2020
Det här spelet är så dåligt att det är så svårt att göra trick och det missar när jag försöker göra ett trick!
Touchgrind skate 2 fulla versionen för Android ryska gratis. ... Lukten av jordgubbar 2-serien i ryska. ... LFD 2 gratis. Signal SMS på hur iPhone gratis.
Spelet är väldigt beroendeframkallande och roligt, min enda nackdel är att efter 15-25 minuter börjar fingrarna låsa sig och göra ont. Jag skulle rekommendera detta men använd inte för länge.👍
Kontroller är skräp när jag försöker flytta det får mig att hoppa och du måste genom kartor jag kan bara få ett annat spel som bara är bättre än detta gratis
Det bästa mobila skateboardspelet imo. Det känns ärligt talat nästan som att greppa med kontrollerna. Önskar dock att den skulle lägga till fler malningar. De saknar grundläggande slipningar som smeder och svaga. Annat än det solida spelet, men köp nivåerna om du vill få hela upplevelsen.
Spelet är bra, det finns inga annonser alls men jag har två problem. 1 du vill ha en ny karta nej du måste betala tre dollar för en karta. 2 du vill ha en speciell styrelse nej du måste betala tre dollar för det också. Jag ger det en trea tills jag inte behöver betala tre dollar för varje sak.
Jag älskar det skate Run 2
Hh
Det här spelet är fantastiskt. Det enda jag känner är att jag tycker att man inte ska behöva betala för att ha kul . Jag vill verkligen få megarampscenen men min mamma sa att jag inte kan betala för det. Så jag tycker att de andra stadierna borde vara fria
Skate-spel på Android att spela från din mobil | Android Hjälp
Inte riktigt en recension men det finns ett påskägg där om du sätter 5 catch up (hotdog) klistermärken på din bräda och startar spelet, så förvandlar det din bräda till en hotdog lol (bra spel dock!)
Touchgrind Skate 2 Spordimängud vfbh
Kul
Den har ingen känslighet och den har en hemsk igenkänning av din fingerplacering!!! Allt som allt är detta ett hemskt spel. Jag skulle ha alla parker men det är inte värt det.
Kontrollerna är så trassliga att jag sätter två fingrar på skateboarden och skateboarden stannar eller den lutar uppåt du går inte fort alls du har knappt någon fart jag kommer knappt upp för ramperna
Spelet är bra men du måste köpa saker för att underhålla dig
Jag gillade det men vad du gör för att göra efter att du är klar med utmaningarna finns det bara en karta att njuta av och de andra kostar ett löjligt pris smh det är ingen mening bara låt oss få några gratis kartor efter utmaningen roligt spel men dumt valutasystem
Varför, jag vill ha andra kartor gratis...
Tic Tac Toe Glow Thông thường ajzp
Det är ett fantastiskt spel, kontrollerna är svåra att få ner, men det är nära det verkliga, det är overkligt till och med hur du gör en ollie. Älskar det och jag är beroende. Jag gav en 4-stjärnig eftersom du bara kan spela på en karta om du inte köper andra kartor och kartan du spelar på är ganska liten
Väldigt kul i början, men jag skulle vilja ge oss åtminstone en annan skatepark. Det blir ganska tråkigt efter ett tag. Plus skateparken du ger oss är lite sugen, den är väldigt liten och det finns inte mycket du kan göra där
Ehhh... Det är riktigt konstigt och kontrollerna är väldigt petiga. Fysiken är otäck. Håll dig bara till äkta skate! Det är en mycket bättre app och värde, och de får dig inte att betala för varje sak. Ni har en del att göra
Spelet ser roligt ut tills du försöker röra dig. du kan inte vända åka på skateboarden. Jag håller fingret på brädan i 20 min. Jag satt bara där😠
Sport spel bästa apparna för iPhone - AppStorio
Bäst älskar ☺ greppbrädor
Fan va roligt de är om man ska åka någonstans så kan man spela de här spelet😀😀😀💯💯💯😂😂😂😂